Wpisy użytkownika Enpitsu z dnia 23 listopada 2011

Liczba wpisów: 2

getoutoffmyhead
 
Enpitsu: Witajcie;)

 Co raz zimniej na dworze, ja nie wyobrazam sobie zimy ;o nie wytrzymam, no ale nie wnikam juz w to.
3f0a721215f70a27d3022e9.jpeg

c660f149107f6f3a7bc8e54.jpeg


Dzisiaj w szkole bardzo luźny dzień, na rysunku rysowalismy modelke, pozowała Patrycja. Biedna sie tyle nasiedziała. Nie poszłysmy na jedną lekcję, zasiedziałysmy się na korytarzu, dobrze ze mamy taką wspaniałą i wyrozumiałą nauczycielke, bo inna  by nas ładnie pokarała. Siedziałysmy na samym dole i spiewałysmy karaoke ;x dżizys, dobrze ze juz prawie nikogo nie było w szkole. Wgl dowiedziałam się, ze razem z koleżankami dostałam w przedstawieniu bardzo ambitną rolę ; o mianowicie będziemy leżały martwe, nie wiem czy podołam ;o
trzymajcie kciuki ;D
po lekcjach poszłysmy z Andzią do biblioteki, miałam nadzieje, ze znajde dla siebie cos ciekawego, ale nic nie było, nie mają działu dla młodzieży ani nic takiego ;< chciałam 1 księge Pamiętniki Wampirów, ale ktoś wypożyczył, damn it.
Wgl dzisiaj mam jakąs taką wenę na wszystko. Napisałam rozprawke na polski, chociaż będziemy to robic na lekcji, mielismy sb tylko przygotować materiały. Odrobiłam z biologii, no i z głowy. Wpadłam na swietny pomysł i mam nadzieje, ze go zrealizuje, zacze w sobote jak dam rade ;)
W poniedziałek na lekcjach fotografii robilismy sobie zdjęcia na tle, wyszły całkiem fajne, zgram sobie w piątek i może tutaj cos dodam, zobaczę;)
ja juz chyba wszystko napisałam ;3

buziaczki ;*

jeżeli to przeczytałaś/eś mozesz byc z siebie dumna/y ;D
  • awatar dependes: haha bardzo fajna rola ;p : D a ja wlasnie chce zime,znaczy chce snieeeg:3
  • awatar pipi.: ejj no, takie role są najlepsze! tylko takie grać :D dobrze, że ci 'wena' dopisuje :D zapraszam do siebie :D
  • awatar panna joanna :3: 3mam kciuki . ` ^^ uu troche trudna ta rola. xdd
Pokaż wszystkie (7) ›
 

getoutoffmyhead
 
dependes
 
Enpitsu > dependes: u fryzjerki, rozjaśniasz do białego, w moim przypadku do żółtego, ale ide niedługo jeszcze raz rozjaśnić żeby był biały, a potem nakładasz toner w jakim chcesz kolorze;)
  • awatar dependes: oooo : ) a jak długo się to trzyma ? :D
  • awatar Enpitsu: mniej więcej co miesiąc trzeba poprawiać toner bo się zmywa;)
  • awatar dependes: a to wchodzisz na swieta.dodatki.net i tam wybierasz 'snieg na bloga' wybierasz rodzaj sniegu jaki Ci odpowiada i klikasz 'wygeneruj kot ' jak juz Ci to wygeneruje to kopiujesz ten 'kod do pobrania ' . pozniej wchodzisz na swoj blog i klikasz 'ustawienia' ' wyglad minibloga' i na dole w okienku ' skrypt' wklejasz ten kod. i pozniej on jest wysylany do administratora i musisz zaczekac az Ci zaakcpetuje ten kod i bedziesz miala snieg ;d
Pokaż wszystkie (5) ›